دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

ساختار شکنی

می گم جانم فدای ایران می گن ساختار میشکنی....می گم مرگ بر روسیه می گن ساختار میشکنی...چه بشکن بشکنیه اینجا


ساختار شکنم من...آخ ساختار میشکنم من


دوستانی که پایه ی ساختار شکنی هستن خبر بدن


ساختار های شما را می شکنیم....برای شما ساختار شکنیه ویژه ای داریم


ساختار شکنی فقط در این محل


به ساختار شکنی اعتقاد داری؟!


ساختارم درد می کنه...میشکنیش؟


ساختارشکنی با نازل ترین قیمت


ساختار شکنی با لیزر


ساختار بند کیفتم....تا میشکنی رفیقتم


استخدام ساختار شکن مسلط به آفیس


ساختار شکنی در بیست و یک روز


داداش ساختار شکن داری؟!


www.doranesakhtarshekani.blogsky.com


آزمایش تنبلیه ساختارشکنی برای کودکان 2تا 6سال


این روزها همه ساختارشکنی می کنند شما چطور؟


افزایش و کاهش ساختار شکنی فقط در یک هفته


آیا دچار ساختار شکنی شده اید؟! با ما تماس بگیرید!


یکی از بچه ها ساختار شده بود...وایسادم ساختارشو شیکوندم!

تاک قد کشیده(سیاسی)

                                

تو یه تاک قد کشیده پا گرفتی روی سینه ام


واسه پا گرفتن تو عمریه که من زمینم


راز قد کشیدنت رو عمری دارم می بینم


داری می رسی به خورشید ولی من بازم همینم


می زنن چوب زیر ساقت واسه لحظه های رستن


ریختن آب زیر پاهات هی منو شستن و شستن


توی سرما و تو گرما واسه تو نجاتم عمری


تو همجوم باد وحشی سپر بلاتم عمری


آدما هجوم اوردن برگای سبزتو بردن


توی پاییز و زمستون ساقتو به من سپردن


سنگینیت رو سینه من سایه ات هم نصیب مردم


میوههاتم که آخر سر که می شن قسمت هر خم


نه دیگه پا میشم این بار ....خالی از هر شک و تردید...می رم اون بالا ها مغرور ...تا بشینم جای خورشید...تن به سایه ها نمی دم...بسه هرچی سختی دیدم...انقدر زجر کشیدم...


تا به آرزوم رسیدم


بذار آدما بدونن میشه بیهوده نپوسید


میشه خورشید شد و تابید


میشه آسمونو بوسید


سبز باشید

خون ایرانی ؛ خون شهاب ؛ خون ایرانی

مصطفی : شهاب میتونی با من بیای میخوام برم خون بدم


شهاب : برو بابا من درس دارم..حسش نیست


مصطفی : جان من بیا ...یه لحظه با دوستت بیا درسو  بیخیال


شهاب: ای بابا.. دست گذاشتی روی نقطه ضعفم .. دوست .. خیلی خوب بریم رفیق


سلام .. سلام .. سلام ... سه تا سلام برای تمام دوستان عزیزم ... خوب فصل امتحانات شروع شده و همه درگیر درسو مشق و زندگی هستن .. من هم امیدوارم که تا الان تمام امتحاناتتون رو خوب داده باشید ... خیلی خوبه که ما میریم خون میدیم .. بعضی از مردم هستن که نیاز دارن که خون بگیرن ... و ما به اونا کمک میکنیم .. بعضی از مردم هم لازم دارن که خون بدن ...


مصطفی : سلام ... امدم خون بدم ... چه کاری لازم انجام بدم ؟


دختره : شما هم میخواید خون بدید آقا ؟


شهاب : 


دختره : آقا ؟


شهاب : انشاالله سری بعدی ، که بابا و مامانم هم باشن میام ...


خوشبختانه چون خون ایرانی توی رگ های ما هست و فرهنگ بسیار زیبایی هم داریم نمیتونیم ببینیم که چند نفر در گوشه کنار کشورمون و یا حتی جهان دارن میمیرن ... پس میریم خون میدیم تا بتونیم جون مردم را نجات بدیم ... و سازمان هایی که در این ارتباط دارن توی ایران کار میکنن بسیار خوب عمل کردن ... 


2 روز بعد


شهاب : علی با من میای بریم خون بدیم ...



تازه کارت خون هم میدن که میتونی همه جا جار بزنی که من خون دادم 



آقا : ببخشید ، آقا , آقا کاری داشتید ؟ میخواید خون بدید ؟


علی : بله آقا .. ایشون میخوان خون بدن


شهاب :نههههههه.... پس اون دختر خانومه کو که خون میگرفت ...


آقا : ایشون منتقل شدن به یه مرکز دیگه .. بلاخره میخواید خون بدید یا نه ؟


شهاب : ها ... چیزه ... پشیمون شدم .. اینجا تمیز نیست میترسم HIV بگیرم ..