دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

19 به 20

بچه که بودم هی دعا میکردم که خدایا سریعتر بزرگتر بشم بتونم کارایای

بزرگونه انجام بدم ... از وقتی که 18 سالم شد و از نظر قانونی یه سری کارا

تونستم بکنم احساس کردم که ای کاش هنوز بچه میموندم و بقیه واسم کار

میکردن ... و حالا که 20 سالم شده دیگه هی دعا میکنم که کاش هنوز 10

سالم بود ... هی یادش بخیر اون دوران ...

همچین میگم اون دوران انگار که 50 سال قبل رو میگم ...

خلاصه این که امروز روز تولد من بود ... از صبح تا حالا چند تا اس ام اس

داشتم که تبریک گفتن .. مامان و بابا و خواهر و پسر داییم تبریک گفتن

من اصلا اهمیت نمی کم که کسی واسم کادو بگیره یا نه ... من تنها به یه

 چیز خیلی اهمیت میدم ..

اونم اینه که کسی یادش باشه که امروز تولد منه ... این خیلی واسم

مهمه .. همین چیزاست که انسان ها رو به هم نزدیک میکنه ...

 به صورت مجازی ...

موفق باشید ...

نظرات 1 + ارسال نظر
الی جون جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

ای بابا...
بازم که از این اشتباها...
تو پروفایلت نوشته 8تیر...
اونوقت تو این پست 15مرداد نوشتی امروووز تولدم بوده!!!

(آیکون الیه ریزبین!!!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد